Friday, 30 September 2011

Thursday, 29 September 2011

Goody lucky

Assalamualaikum.

So hye guys. so hari ni eden nk ckp good luck lh kek pelajar pelajar form3.
Minggu dopan dh start dh exam pmr.
Eden tengok ado yg buat buduh yo minggu dopan nk pmr, ado yg kato 'sng je'. Ado yg sompat lg nk dtg potang nk jomput awek, or nk usha awek. Haih, kok ye pun tk payah lh tiap ari nk ngadap muko awek ekau yo, abih pmr nnt, ha ekau ngadap lh muko awek ekau tu haa.
Ado yg monangih nangih takut kalau tk dapek buat atau sebagainyo. Hmm bermacam macam ragam lh yg den nmpak.

Eden porcayo ekau semuo buleh buek punyo. Ekau semuo pandai pandai, tkdo yg buduh buduh.
Hmm disi yo lh eden nk merepek ni ha.

Ok guys, kalau korang tk fhm apa yg aku ckp dkt atas ni haa, nsb la. Tu bhs negeri sembilan :3 hehe
K to pmr candidates, goodluck guys. Chaiyok chaiyok.

Saturday, 24 September 2011

Crying is not a sign of weakness, sometimes it's a sign that you have been trying to be so strong for too long.

Monday, 19 September 2011

Maybe it's time for you to shut the fxck up.
I can be the nicest, most down to earth person you know or i can be a huge bitch in your face. It all depends on how you start the conversation and how it ends up playing out. Yes, it's me.
You know my name, not my story. You've heard what i've done, not what i've been through.
So Kau! tak tau apa apa psl aku, jgn teringin nk mkn kaki sgt.