Thursday, 29 September 2011

Goody lucky

Assalamualaikum.

So hye guys. so hari ni eden nk ckp good luck lh kek pelajar pelajar form3.
Minggu dopan dh start dh exam pmr.
Eden tengok ado yg buat buduh yo minggu dopan nk pmr, ado yg kato 'sng je'. Ado yg sompat lg nk dtg potang nk jomput awek, or nk usha awek. Haih, kok ye pun tk payah lh tiap ari nk ngadap muko awek ekau yo, abih pmr nnt, ha ekau ngadap lh muko awek ekau tu haa.
Ado yg monangih nangih takut kalau tk dapek buat atau sebagainyo. Hmm bermacam macam ragam lh yg den nmpak.

Eden porcayo ekau semuo buleh buek punyo. Ekau semuo pandai pandai, tkdo yg buduh buduh.
Hmm disi yo lh eden nk merepek ni ha.

Ok guys, kalau korang tk fhm apa yg aku ckp dkt atas ni haa, nsb la. Tu bhs negeri sembilan :3 hehe
K to pmr candidates, goodluck guys. Chaiyok chaiyok.

No comments:

Post a Comment