Wednesday 30 November 2011

moods.

Assalamualaikum.

err agak lama lah jugak saya tidak mengupdate blog. hehehe.
mula mula nk update something, but mcm malas pulak.

hari ni mood aku, random. ada happy, sedih + marah.
aku happy, sbb aku dpt jumpa crush aku *cough cough* siapa tak happy en crush dtg rumah. hehehe

aku sedih sbb cikgu tuition paling aku suka dh meninggal jumaat lepas. aku baru tau hari ni... sedih en? tak? blah ah kau -.- dia baik, dia ajar pun senang nk fhm, dia suka buat lawak. but then...dia dh meninggal. i'm kinda miss him actually. aku dh quit tuition, rasa bersalah pulak :'( ouh yes, aku menangis. tak kisah lh dia india ke, aku still sedih.

ouh then aku marah jugak hari ni, sbb crush aku ckp kwn dia ada bg tau dia yg aku ada tweet something psl dia tuu! 'dia' stands for my crush lah. aku dh mcm 'wth man? kau semua benda nk bg tau dia -.-' annoying k?! ya Allah, aku respect dia lah kan, sbb dia senior and dia tu bf kwn aku. aku taknak lh nnt kwn aku sedih sbb aku marah bf dia or what. but please lah wehh, takan semua benda kau nk bg tau kwn kau tu wehhh! eeee geram aku dgn mamat tuuuuu!

k k dh~ *inhale exhale*
so thats all guys, ouh wait! abg aku dh habis exam, untunglah! benci kau abg! cehh jk byeee, Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment