Sunday 19 June 2011

Everyday is Father's Day :')

assalamualaikum :)




well, hari ni adalah hari raya. cehh k tk lawak -.- hari ni adalah hari bapa :) hihi, ayah saya pernah ckp 'hari hari adalah hari bapa'. well mmg betul lah :') walaupun smlm ayah saya kata saya tipu beliau :'( saya redha, walaupun saya jujur. then ayah saya mintak maaf dkt saya kerana tidak percaya kn saya. eh wait, dia tk ckp sorry. dia gelak -.- dia kata 'hahahaha ingat kn tipu td, padan muka'. hmm pasrah jelah kena gelak. oh lupa, nama ayah saya ialah Hj Abdul Halim Bin Hj Salleh. Beliau tiada di Malaysia, beliau skrg berada dia Saudi Arabia. Beliau seorang yg tegas, suka buat lwk, suka makan xD HAHA. ouh dan beliau juga stalker yg terhebat dia rumah saya. saya sgt bersyukur dpt seorang bapa seperti beliau :'> saya bukan mcm org lain di luar, bapa korang slalu ada di rumah setiap hari :') kadang kadang saya cemburu tgk kwn saya slalu borak borak dgn bapa mereka di rumah. hmm semua Allah yg tentukan. saya redha. Me laff chu so much ayah <3 hihi.  k thats all for today. adios, assalamualaikum :')

No comments:

Post a Comment