Saturday 25 June 2011

faker



assalamualaikum.
hari ni aku nk ckp psl manusia :)
hoho, bajet aku bukan manusia je. haha tk lwk k. 
knp skrg ramai org tk jujur dgn diri sendiri? cth, kutuk kwn sendiri, berlakon sakit dpn org, bajet bukan rempit, tp mmg rempit pun, bajet alim dpn parents padahal blkg mcm dajal je perangai, bajet hot dpn kwn padahal dpn mak pergh, kutuk org tunjuk longkang semua lah. asl ha? ha? 
korang tak kemana pun lah. setakat nk tunjuk dpn org yg korang tu sakit semua. tehell?! padahal dkt rumah mcm org gila lompat lompat. then nk kutuk kwn sendiri tu mmg lh tk boleh blah. baik kau tk payah ada kwn je mcm tu. duduk sorang sorang. dkt sklh belambak faker. dpn aku punyalah baik, blkg aku, pergh kutuk mmg awesome gila (Y) korang just tunjuk lh diri korang tu mcm mana, setakat nk tunjuk baik sbb nk org suka? baik tk payah. kalau mcm tu smpai akhirat pun aku tkan suka kau. well aku tau, bukan dkt sklh je, dkt dlm dunia ni, tak sah kalau tkde faker. dah ah tu je ah, karang nnt ramai terasa. ni untuk perempuan dan lelaki ye. harap korang berubah ah. kalau ada terkasar bhs, sorry lah ye. assalamualaikum

No comments:

Post a Comment