Friday 17 June 2011

prank

assalamualaikum :) 
eden nk ceghito psl prank prank ni.
well maybe ada org sensitive bila kena prank or ada org mmg suka kena prank. 
aku tak tau lh kn.
group aku skrg ni tgh prank prank nk cpl. 
example ; hazman dgn fathin, khadijah, fatin, natasha and 15 more girls -.-
            mula mula aku dgn hazman, but disebabkan hazman ni player sgt. 
aku tukar lah dgn akmal aizan. 
then tiba tiba ada org baca wall aku
yg akmal hntar 'alisya <3' 
so dia pun mcm frust.
well korang, mmg tk logik lh kn aku nk cpl dgn kwn aku sendiri.
haih. 
aku dh ckp betul betul dgn dia.
dia mcm tknak dgr je. 
k takpelah.
aku bukan player mcm si hazman tu :p
nk ada 20 girls.
haih. pasrah jelah mcm ni.
i hope si dia tu baca lah apa yg aku tulis ni. 
k boiii, assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment