Tuesday 11 October 2011

assalamualaikum :)
hai hoi eh?

hmm hari ni 11/10 :3 hehehe
td kakak aku tnya, aku nk pakai baju apa time dinner nnt, aku dh mcm.... ntah pakai baju t biasa je kot.
then kakak aku ckp simple lah apa lah.
hmm well act, aku taknak pun pakai lawo lawo kan? bukan org nk pandang pun.

yeah, aku dh decide dh nk pakai baju apa, baju t biasa colour red, jacket colour black~ hmm or nk pakai baju kurung? o.O eh pening ah psl dinner ni -.- dh kena byr smpai 100++ -.- ingat kitorang ni tempat cop duit ke, asyik nk kena bayar je. then nnt bila tak byr, mula lh bendahari ckp 'korang yg mintak dinner jgk'

.............? aku tk mintak pun nk dinner -.- avjhdh,jkdh,kgukdc ckp jelah kau yg nk dinner -.- haih tk psl psl mak aku marah aku psl duit pengawas byk sgt -.- hmmmm pasrah jelah. nsb baik thn dpn quit ^^v hehehehehe

tk sbrnya nk tunggu tahun depan :) eh kejap! thn depan pmr?! shittoooooozzzzz!

No comments:

Post a Comment