Friday 21 October 2011

Prefects Appreciation Night

assalamualikum :)
sihat? bagus :)

k hari ni 21 oct, ada dinner pengawas, and korang nk tau best ke tak?! nak?! taknak?! kena jugak tau! HAHA!

sumpah BEST GILA BABENG! and aku rasa, tahun ni lagi best drpd tahun lepas :p hehe
tahun ni aku kenal ramai seniors, so mcm 'nak ambik dgn dia, dia, dia! yeaaaay!' like that laa -.- hahaha
and tahun ni aku tak pakai over over sgt, aku just pakai jeans je :3 hihi but ada yg tak puas hati sbb aku pakai wedges xD hahaha selalu aku pakai flat je, so bila aku pakai kasut tinggi, org yg tinggi pun mcm 'tak fair dude!' hahaha xD sekali sekala bang, lekluuuuu ;p heee~ :D

and mcm like ALWAYS, aku tk dpt cabutan bertuah -.- aku punya lh bengang, aku campak then terus pijak pijak kertas tu -.- gaaahhhhh! and aku tk makan byk, aku just makan nasi and kek apa ntah. sbb aku kena amik gbr and rakam diorang nyanyi, so mcm kelam kabut.

and kwn aku sorang ni, tk dpt dtg sbb hujan mula mula td. so bf dia mcm 'tsk tsk'.
so sehidup semati dia sedih lah, aku busy tangkap gbr, dia sorang sorang, sorry fathin :'(

hmm so apa apa pun, dinner td terbaik ah! thnks to seniors form4 yg buat dinner tu jd meriah gila babeng!

thanks alot! heee~ bye guys! xxx

No comments:

Post a Comment