Wednesday, 19 October 2011

Eh aku dh ckp kan, jgn txt aku, jgn cll aku! Kau org apa ni tk faham bahsa melayu?! Tamil ke ha?! Bila aku tknak angkat/reply kau ckp aku benci kau lah apa lah. Mmg aku benci kau, sbb kau tk fhm bahasa, cuba kau diam je, watlekwatpeace je, aku boleh ah lg nk rindu kau ke apa#dontbelievethis. Ni tak setiap hari nk txt.

Nk lepuk sekali, baru kau nk dgr ke duh?! Eee annoying nk mampus dh kau ni -.- kau tk fhm lg ke asl aku mintak hari tu ha?! Ya Allah, bukakan lh mata si dia ya Allah o.o bagi dia fhm asl aku mintak hari tu -.- perangai mcm orange! Gaaahhhh

No comments:

Post a Comment