Tuesday 16 August 2011

16 august

assalamualaikum :)

hihi :) tarikh hari ni 16 ogos.
well, hari ni birthday kwn saya :) #i wish he is :'(
saya takde hadiah untuk dia, so saya tulis entry psl dia lah.

hmm, saya dh 7 bulan dh tak tegur dia, smlm pun saya wish, ingatkan dia tknak reply, but ... dia reply :D cehh haha kembang japs. k hmm, hari tu cousin saya buduhs sgt pergi tegur dia pakai acc saya, sumpah saya sedih gilaa smpai skrg tk maafkan cousin saya tu lagi. tsk tsk. well saya mengaku awal thn semua tu salah saya :') but takan smpai skrg tk maafkan lagi kot  T.T haih, tkpe lah. saya tau saya annoying. hmm, ouh and thnks for everything :') thnk you so much.hmm i'm kinda miss him actually :/ hmm tu jelah kot. tkde pape lagi nk ckp :/ haa


HAPPY 6TEEN BIRTHDAY AS'AD! :') MAY ALLAH ALWAYS BLESSING YOU! :') 




sincerely, 
NurAlisyaNamirah :')

No comments:

Post a Comment