Sunday 14 August 2011

cats :3

assalamualaikum, eee rindunya nk update blog :3 k blablabla, aku nk cerita psl kucing aku. kalau tk berminat nk baca, boleh pergi dari sini yee? :)

k smlm Meow tknk makan :( dh lh kurus :( hmmm, smpai nk nangis aku bg dia makanan, tp dia tak makan, tsk tsk. Gel makan byk sgt smpai perut buncit. haih, aku tnya cousin aku, dia pulak mmg tk pernah ada kucing, mcm mana dia nk tau, dia suruh aku tnya org yg byk bela kucing, so aku pun memberanikan diri nk tnya dkt Dr. Meow :3 ngehngeh nama dirahsiakan. so korang just kenal dia dgn nama Dr. Meow :3 hihi kbosan

aku tnya dia, kucing aku nk tknk makan, nk biarkan dia mati ke apa? then dia ckp apa ntah, mls nk tgk inbox blk. hehehe then td, aku bg kucing aku mkn, makin berselera pulak dia, hihihi ^.^ well, baru bela kucing, mana lah aku tau -.- hmmm thnks Dr. Meow :') i'm very grateful :')



No comments:

Post a Comment