Thursday 18 August 2011

assalamualaikum :)
 ptg td che pergi bazaar ramadhan dkt sek6, tgh cari cari kuih ni, tiba tiba ada 2 lelaki yg sgt lah tak handsome, cehh ahhaha #jahatnya

boy with cap: untung lah kau ada org syg............
botak boy: diam lah kau! kau kisah apa ada org syg aku ke tak? asl? kau tkde org nk syg ke? pergh hina gila kau.
boy with cap: mana ada, aku ckp je...
botak boy: ha so? yg kau nk kecoh pehal? annoying tau tk ayat tu?! apa kau ingat ni fb nk ckp mcm tu?! hish dh ah bosan duh layan kau, bye. mak aku dh panggil.

*then bila lelaki botak tu dh ciao*

boy with cap: bukan dia dtg sorang sorang ke td? mana dtg pulak mak dia?

aku dh nk tergelak dh dkt situ, boleh pulak berdrama dkt tgh tgh jln tu xD hahahaha
kesian pulak dkt lelaki yg pakai topi tu, tk psl psl kena tengking. hahahaha
but lelaki botak tu ckp betul jgk, tk payah ah annoying sgt smpai nk ckp mcm tu, lol.
kalau diorang tgh gaduh dkt fb tu, confirm aku like byk byk punya lah, hahahaha.
k tu je lah, nk cari meow. bye <3

No comments:

Post a Comment