Wednesday 3 August 2011

sabar?

assalamualaikum,

sumpah hari ni aku tkde mood dkt sklh -.-
hari ni dh hari yg ketiga kita berpuasa aight?
aku ingat time bulan ramadhan ni, aku boleh tahan kemarahan aku or something.
but............ grrrrr

tadi dkt kelas, aku tgh kehausan smbil fokus apa yg cikgu ajar, then budak budak kelas aku memekak pulak -.- tak puasa ke duh korang? -.-'
aku dh bengang mengamuk ah -.- then ada makhluk Allah ni ckp 'kau yg jerit, lepas tu kau nk suruh org diam'
HA HA, fikir pakai otak lh duh, kalau aku tegur diorang, ckp slow je, diorang nk dgr ke? bila aku jerit, semua dgr suara aku kn? so apa masalah kau skrg? lepas tu kau yg over touching, aku buat lek je. duh~ gedik betul -.-

then blk td, aku on fb kjp, tiba tiba ada seekor ikan tegur aku dia ckp aku gedik lah apa lah, perghhh! ikut hati, nak je bakar ikan tu! grrrrr! kalau aku tau siapa ikan salmon sbnr, habis ah dia dkt sklh nnt! argh!

No comments:

Post a Comment