Saturday 2 July 2011

adik beradik khir :3

assalamualaikum :)
tk jwb dosa, kalau jwb sayang :3


sarah khir
syahir khir

hari ni aku nk cerita psl dua adik beradik khir ni :3
yg abg berumur 17 thn.
yg adik berumur 13 thn.
dh besar panjang dh diorang ni.

aku start dgn adik dia dulu lh eh.
nama dia maisarah syahirah. org panggil dia sarah or mai kot :p
sarah ni baik, comel and blablabla. hahaha tk boleh nk puji sgt nnt ada yg perasan.
dia ni belieber, minat kpop lah apalah. hahahaha
aku dh anggap dia mcm adik :3 walaupun aku ada adik yg gedik dkt rumah :>
dia ni junior aku lh kn :3 
muka dia dgn abg dia lebih kurang je pun :p hahaha.

k skrg psl abg dia pulok. 
nama panjang dia syahir ......... *tak tau nama pnjang :3 sorry syahir :3
dia ni hyper sgt sgt :O 
dia ni best friend abg aku :) 
dia baik, kadang kadang suka buat lwk :) 
well dia senior aku :> hehehe 
dia ni anti gila bieber, tk mcm adik dia. hahaha
well dia ni single ye, siapa yg berminat sila contact 0123456789 :) 
hahaha. 

ok tu jelah. assalamualaikum :>

No comments:

Post a Comment