Saturday, 30 July 2011

Ramadhan :)

assalamualaikum :3

hiho~ minggu dpn dh start dh bulan puasa, hihi, nsb baik aku sempat ganti -.-'
hrp hrp thn ni penuh lah puasa :3 hihi mls nk ganti :3
ustad ckp, bulan puasa ni, kita kena mintak maaf dkt siapa siapa yg kita rasa kita kena mintak maaf takut kena sihir? #mcm ni kot ustad ckp o.O
k aku rasa ramai lagi aku belum mintak maaf D: hmmm k, errr malu pulak nk ckp, hehehe :3

errr korang, tak kisah ah siapa siapa yg pernah kecik hati dgn aku, sorry sgt sgt. aku bukan perfect mana pun, err sorry sorry sorry :S #speechless

k tk sbr nk tunggu akmal belanja isnin ni :3 weheee~ tapi mcm kesian dkt dia lh pulak :/ hmmm nsb ah :p hihi
bila dh blnja nnt, thnks gedik :3 love you lah~

k guys, selamat menyambut bulan ramadhan :3 puasa penuh tau :3 hikhik. k assalamualaikum

No comments:

Post a Comment