Tuesday 19 July 2011

indonesia (Y)

assalamualaikum :')

smlm, umi aku tiba tiba tnya aku, 'mira nk sklh dkt oversies tk?'
aku dh mcm 'haa? tiba tiba je umi ni?' then aku tnya lah dkt mana, then mak aku jwb 'dkt indon'
and i was like 'indon?! eee tknak ah!' #while my brother was laughing -.-
then mak aku ckp 'eh ni bukan sklh kg, ni sklh international school'
then aku ingat mak aku kenakan aku, so aku ckp lah 'naaak sklh situ :3'
then mak aku ckp 'ok nnt umi bg tau ayah'

10 minutes later~

aku trun bwh, on fb kjp, then tiba tiba ayah aku call skype, dia tnya, betul ke nk sklh indon?
then aku tnya lah 'betul betul ke main main?'
then ayah aku ckp 'betul betul lah'
aku ckp lah 'hmmm nk lah'
aku tnya bila pergi indon?
ayah aku ckp tahun ni, bulan 9~

:') nmpaknya smbut birthday dkt indon lah~
ayah aku ckp tk sure lagi, soo harap harap tk jd lah :')
like seriously? dh lh duduk asrama, family dkt shah alam, aku dkt indon :'(
then bila aku fikirkan blk, dkt sana nnt kena cari kwn barulah :/
hmmm :'(

No comments:

Post a Comment