Saturday 2 July 2011

its a best day ever :')

assalamualaikum :)

k pg td aku pergi yg gbr dkt atas ni haa. malas nk type pnjang pnjang. nama dh lh pelik. hahaha
well hari ni aku jumpa ramai kwn lama dari sklh rendah :') awww sumpah rindu gila diorang :')

pagi pagi pukul 4 aku dh bangun, mak aku suruh makan ubat sbb nnt tk sempat. then tidur blk, pukul 5:15 aku bgn, kejutkan kwn kwn aku. badan rasa panas. takpe semua ujian dari Allah. so aku pun mls nk mandi, aku baring lh kjp, then abg aku suruh cepat dh lmbat. aku tgk jam awal lagi kot -.- pukul 6:15 aku solat subuh, time aku nk solat tu abg aku marah. dia suruh cepat. aku ckp lah aku tumpang kwn, kecoh betul. then dia bla pergi rumah kwn dia.

aku mcm biasa tumpang cik teha wan buncit. then nk ambik cik pitri wan gendut pulak dkt sek4. smpai pukul brp ntah, sempat lgi jog tasik. HAHA k tu tk boleh bla, baru smpai tasik dh semput kot. then dh smpai dataran merdeka, mcm mcm org aku jumpa. diorang ckp budak niners dgn sevens handsome?! oh mak guard, aku tgk biasa je. handsome? ayah aku lgi handsome :> hihi. then kitorang buat senam robik. dh habis tu lari lh 1 padang tu. hahaha sumpah mcm apa je, kacau kacau budak sklh rendah. hahaha then nmpak gf lama RADHIATUL MUNIRAH. hihi dari niners meow meow.

dkt tgh tgh jln tu, aku, natasha dgn fathin menjerit nmpak dia. hahahaha ye ah rindu kot! then dh smpai dkt tempat td tu kitorang pun carilah kwn yg aku dh tertinggalkan td. hehe. semua sibuk haus, apa lgi pergi ah gerai gerai. ada ke dkt gerai smk ssaas jual baja kompos? -.- kalau ada yg beli tu mmg tk boleh blah ah. hahaha. then duduk dkt tepi jln sbb nk tgk band. hihi mcm mintak sedekah je -.- hahaha k tk lwk. aku tersiku adik natasha, hehe sorry baby, tk sengaja :(

then tgk cheer, cheer ssaas mcm apa je -.- cheer sevens lgi best kot. lps tu aku tk ingat kitorang buat apa o.O haaa kitorang jumpa blk munirah :) hihihi natasha dh mcm monkey dh terjerit jerit terlompat lompat. hahaha disebabkan bosan sgt kitorang duduk lh tgh tgh padang. hahaha aku suka tgk budak sklh rendah. comel gilaaaaa! hahaha. then kitorang tgh rancang nk blk dgn apa ni? hahaha semua sibuk tnya nk blk dgn apa. aku diam jelah. hehehe.

lps tu kitorang jumpa 'ALIYAH FATHINAH dgn  FARISYA*betul ke nama dia ni? aku lupa o.O
then ambik lh gbr dgn mereka :> awww windunyaaa. uhuk uhuk. then kitorang ronda ronda dkt gerai nk cari abg aku yg hilang ntah kemana. aku tgk hazman sorang sorang je. kesian dia. nk temankan tp nnt aku pulak yg hilang. so biar jelahkan. hehehe sorry ajmon :>

dh nk blk tu, aku tumpang MUHAMMAD RIDHZUAN. k sumpah dia drive tk boleh laju lagi agaknya -.- aku dgn abg aku dh boleh tergolek dh dkt blkg tu -.- thnk you ridhzuan bg tumpang :> hihi kalau boleh bwk lh  saya jln jln lagi (Y) hahaha.

blk tu mak aku tnya blk dgn siapa, then aku pun ckp lh blk dgn kwn zuazri. mula mula aku ingat mak aku nk marah. rupa rupanya mak aku ckp 'ouh yg lelaki naik kereta kelisa tu eh?' aku dh mcm err ha'a o.O then mak aku gelak gelak. aku dh pelik time tu. terus txt rid. hahaha k its not funny :p


 hahaha k ni sumpah mcm asdfghjkl
 sarah khir. ignore my face please
 co cad ajmon tk nak ambik gbr
munirah and natasha <3
 meet adam and izzudin*betul ke eja? 
p/s: IGNORE MY FACE

 liya and farisya <3
me guesta!

hmm ada sorang kwn aku tkde, SITI KHADIJAH. well dia tkde transport nk pergi. hmm so sad.
k thats all. assalamualaikum

No comments:

Post a Comment